بزرگترین آسانسور نفر بر جهان در هند تاسیس شد!
صنعت آسانسور

بزرگترین آسانسور نفر بر جهان در هند تاسیس شد!

بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر در ۱۱ آوریل که به عنوان روز ملی فناوری جشن گرفته می شود. در مرکز همایش Jio در مجتمع Bandra Kurla بمبئی (BKC) به بهره برداری رسید. این توسط Kone Elevators هند ساخته شده است.
این آسانسور نیز سنگین ترین آسانسور جهان است که ۱۶ تن وزن دارد. در زمینی به مساحت ۲۵.۷۸ متر مربع قرار دارد.

این آسانسور که به عنوان محوری از طراحی متمرکز بر همکاری طراحی شده است. نگاهی اجمالی به دنیای گسترده مرکز جهانی Jio، BKC برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. این آسانسور برای ایمنی مطلوب بر روی ۱۸ قرقره و ۹ طناب نصب شده است. که آن را به یک شگفتی مهندسی تبدیل کرده است. مارول ۱۶ تنی دارای پنج توقف است.  با سرعت ۱ متر در ثانیه حرکت می کند. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به یک دیوار شیشه ای و یک درب شیشه ای بازشو وسط ۴ پنل اشاره کرد. آسانسور با پرداختی فوق العاده، فضای داخلی را با سلیقه طراحی کرده است. دارای پنل های زیبا و دو صفحه نمایش است.

بعدش چی؟

چگونه می‌توانیم آسانسورها و پله‌های برقی خود را هوشمندتر، روان‌تر، ایمن‌تر و مشهودتر کنیم؟ اینها سوالاتی است که مدام از خود می پرسیم. این کنجکاوی است که ما را به نوآوری و ارائه محصولات پایدار و نوآوری‌های جدید سوق می‌دهد. که در ساخت ساختمان‌ها ایمن‌تر، هوشمندتر و باهوش‌تر می‌شوند. .

روز ملی فناوری برای بزرگداشت پیشرفت‌های فناوری هند از ۱۱ مه ۱۹۹۸، زمانی که این کشور با موفقیت آزمایش‌های هسته‌ای را در پوخران، راجستان انجام داد، جشن گرفته می‌شود.

آزمایش‌های هسته‌ای Pokhran توسط دانشمند هوافضا و رئیس جمهور سابق هند، دکتر APJ عبدالکلام انجام شد. ارتش هند نقش مهمی در سفر موفق آن داشت.

تبلیغات توسط
روز چهارشنبه، نارندرا مودی، نخست وزیر هند، از دانشمندان هند و تلاش های آنها در زمینه آزمایش های هسته ای موفقیت آمیز در سال ۱۹۹۸ ادای احترام کرد.

وی در ادامه گفت: “امروز، در روز ملی فناوری، از دانشمندان برجسته خود و تلاش های آنها که منجر به موفقیت آمیز بودن آزمایشات پوخران در سال ۱۹۹۸ شد، تشکر می کنیم. ما با افتخار از رهبری نمونه آتال جی که شجاعت سیاسی و دولتمردی برجسته ای از خود نشان داد، یاد می کنیم.” توییتر.هند در مه ۱۹۹۸ در مجموع پنج انفجار اتمی در میدان آزمایشی Pokhran ارتش انجام داد. تصمیم برای انجام این آزمایشات توسط دولت اتل بیهاری واجپایی گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *