آرین تکنیک پخش با پرسنل و کادر فنی مجرب با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیک در پروژه های صنعتی و مسکونی و اداری از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در تهیه و توزیع قطعات آسانسور در سه فروشگاه در نقاط مختلف تهران و برخی شهرهای دیگر، آغاز نموده است.

مامفتخریم با مشاوره فنی صحیح در انتخاب قطعات مناسب ،منطبق بر سلیقه و نیاز مشتری و با انگیزه خدمات صحیح به مصرف کننده گامی درست در راه رشد و اصلاح اجراء آسانسورها برداشته ایم.

پرسنل فنی ارین تکنیک پخش بعنوان حافظ منافع مصرف کننده پس از کنترل کیفی قطعات و ممیزی تولید کننده اقدام به تهیه ان مینماید.لذا مصرف کننده با اعتماد واطمینان خاطر بیشتری میتواند اقدام به خرید نماید.

یکی دیگر از افتخارات ارین تکنیک پخش ،تولید برخی قطعات اسانسور با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه وارداتی است .بافرهای هیدرولیک آرین کوبه با ظرفیتهای مختلف از ۴۰۰ تا ۳۵۰۰ کیلو گرم از سرعت ۱ تا ۲ متر بر ثانیه که موفق به اخذ گواهی استاندارد از موسسه استاندارد ملی ایران شده حاصل تلاش این مجموعه میباشد.

ارین تکنیک پخش با اخذ نمایندگی از شرکت معتبر آریان اسانسور ،پرگاس ، بلولایت و نیزهمگام با تکنولوژی روز دنیا در راه رشد و ارتقای دانش فنی خود میکوشد تا خدمات بهتری را به مصرف کننده ارائه نماید.

شهرت ونامی نیک در صنعت و صنف اسانسور سر لوحه کار ما بوده وجهت ادامه این راه از هیچ چیز دریغ نخواهیم نمود.